Siemens VS01E2100 zwart, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens VS01E2100 zwart, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

bakvrouwtje 23-11-2014

Deze stofzuiger vrijdag gekocht alleen type nummer VS01E1801 maar is net als deze stofzuiger.

Ben t/m zeker teveel de het zuiger zelfs kattenharen van me meubelen is geen probleem.

De zijn een paar minipuntjes snoer is maar 2 meter lang en de aan en uit is ook vermogen knop. Om de aan knop klein beter om hem niet in te trappen maar de hand aan te zetten.

xzaazx 23-08-2013

aan en uit knop begaf t na 5 minuten - heb een duurder model aangeschaft
waardeloos chinees a la speelgoed ontwerp

LarsThijssen 16-09-2012

stofzuiger paar weken geleden aangeschaft, moet zeggen ben tot nu toe erg tevreden apparaat zuigt als een tierelier is klein en ligt van gewicht(makkelijk om de trap te zuigen !

Nadeel :stofzuigerzakken niet overal te koop(wel bij handyman en dergelijke zaken)
geen opbergruimte in apparaat voor borsteltje en opzetstukken) komt door het kleine voormaat!